Training beschrijving

1-Daagse Design Thinking Effective Storytelling Training (Certificaat)

Het geheim van overtuiging, invloed en motivatie ligt diep gegrond in het vertellen van verhalen. Deze eendaagse verkenning en activering van het ambacht van storytelling biedt een dieper inzicht in waarom verhalen ertoe doen, wat het betekent om ‘in verhalen te denken’ en hoe je storytelling kunt toepassen om invloed uit te oefenen op een publiek.

Is de boodschap die je communiceert over je product, dienst of idee gepresenteerd op een manier die memorabel en impactvol is? Begrijp je je publiek zodat je in staat bent om verbinding te maken met de behoeften van je klanten of belanghebbenden en hun verhaal te delen? Ben je bereid om grotere risico’s te nemen in de manier waarop je creatieve keuzes maakt over de levering van jouw verhaal?

Let erop dat deze training Engelstalig is.

Vroegboek kortingsprijs

€ 495,00

Huiswerk

No preparation time

Taal

English

Reguliere Prijs

€ 595,00

Betrokkenheid

1 day, 8 hours

Cursustype

In person

Choose your session

Jun
12

Amsterdam

1-Daagse Design Thinking Effective Storytelling Training (Certificaat)
DATUM
...

Request Incompany

Tailor-made coaching around your challenge

Over deze training

Een korte en interactieve introductie tot storytelling en de toepassing ervan in de zakelijke omgeving. Wat zijn de oorsprongen van storytelling en wat is de wetenschappelijke basis ervan? Hoe het het vertellen van verhalen kan worden gebruikt om conflicten te beheren, het verleden te interpreteren en de toekomst vorm te geven. Het verhaal is een van de primaire middelen waarmee mensen communiceren en betekenis geven aan de wereld. In een steeds geautomatiseerde wereld biedt de kracht van het verhaal de mogelijkheid om betekenisvol te communiceren en emotionele verbindingen met je publiek te creëren. Bovendien begin je door middel van verhalen je boodschap te humaniseren en vertrouwen op te bouwen bij je publiek. Gebaseerd op dit begrip beginnen we, door verhalen te creëren en te vertellen, de toekomst opnieuw voor te stellen en samen te creëren.

Tijdens deze cursus zul je uit eerste hand ervaren hoe technieken met betrekking tot het volgende samenhangen:
Hoe design thinking, innovatie en verhalen samenkomen om klantgerichte kansen te ontwerpen;
De uitvoering van storytelling;
De wetenschap van het verhaal en de technische overwegingen voor het samenstellen van een verhaal, inclusief de structuur en het type verhalen dat je zou kunnen kiezen om te vertellen;
Praktische tools om een innovatieve en samenwerkingsgerichte mentaliteit te ondersteunen, door gebruik te maken van een reeks creatieve technieken en praktijken;
Hoe je verhaal kunt toepassen om je presentaties, toespraken of verkooppresentaties te verbeteren;
Hoe je verhaal kunt toepassen op de manier waarop je over jezelf en het merk dat je vertegenwoordigt, praat.

Participant profile

Deze training is ontworpen voor:

Managers of Team Leaders...

…die een hands-on training zoeken over het toepassen van storytelling om de organisatorische doelen te halen en beter te connecten met klanten, gebruikers en stakeholders

(Digital) Marketing experts...

…die storytelling willen toepassen op hun dagelijkse werk om waardevolle impact te creëren voor klanten en stakeholders

Product/Service Designers...

…die meer willen leren over storytelling in product/service design, hun publiek beter willen begrijpen en willen presenteren in een onvergetelijke en impactvolle manier

Certificaat

Na het afronden van de training krijgen de deelnemers een officieel Design Thinkers Academy certificaat. Alle materialen en methodes worden na de training beschikbaar gesteld.

Sample_Certificate

Neem contact op

Choose your session

Jun
12

Amsterdam

1-Daagse Design Thinking Effective Storytelling Training (Certificaat)
DATUM
...

Request Incompany

Tailor-made coaching around your challenge

Course leaflet