Training beschrijving
2-Modules Online Customer Journey Mapping (Certificate)
Krijg een dieper inzicht in hoe deze kwalitatieve Design Research Customer Journey Mapping-tool de ervaring van klanten kan verbeteren in een live online klasomgeving. Deze Customer Journey Mapping Training geeft je een basiskennis van een van de belangrijkste tools in Design Thinking; de Customer Journey Mapping Tool.
Vroegboek kortingsprijs
€ 295,00
Huiswerk
Geen voorbereidingstijd
Taal
Nederlands
Reguliere Prijs
€ 345,00
Betrokkenheid
2 weken, 2.5 uur per sessie
Cursustype
Online
Over deze training
Bij deze Customer Journey Mapping training draait alles om het perspectief van de klant; in hun schoenen stappen, hun percepties en de grotere context waarin ze leven ontdekken. We laten je zien hoe Customer Journey Mapping je helpt om dieper inzicht te krijgen in klantbehoeften, gedrag, ervaring, motivatie en gewenste resultaten.
Met een combinatie van 2 live klassikale sessies en groepsopdrachten, doe je praktische kennis en ervaring op over hoe je Customer Journey Mapping kunt toepassen in je dagelijkse werk. De cursus bestaat uit 2 modules van 2,5 uur.
What you'll learn
Je werkt virtueel in klassikale sessies, gevolgd door groepswerk onder live begeleiding van onze bekwame Facilitators. Wij geloven sterk in ‘learning-by-doing’ en bieden hands-on tools. Na deze interactieve online training ben je in staat om Customer Journey Mapping direct toe te passen in je dagelijkse werk.
Module 1
Beginnend met onboarding op de platforms die we gebruiken, en dan meteen door naar de introductie en de theorie van Customer Journey Mapping. Persona's maken op basis van voorbereid Design Research. Focus op klantfasen en acties.
Module 2
Dieper in de Customer Journey Mapping tool duiken. De emotionele status en contactpunten definiëren. Werken aan het lokaliseren van kansengebieden om de initiële uitdaging van de klant te herformuleren.
Leidinggevenden...
...die hun klanten willen begrijpen om betere zakelijke beslissingen te nemen
Freelancers en consultants...
...die hun klanten beter willen adviseren over commerciële of klantgerelateerde uitdagingen
Managers en teamspelers...
...die de voordelen van Design Thinking en mensgericht ontwerpen in hun werk willen ontdekken
Ontmoet je coaches
Onze deskundige Facilitators zullen hun ervaring en trucs delen over het implementeren van Design Thinking in projecten en organisaties. Zo kun je Design Thinking direct toepassen in je dagelijkse werkomgeving.
Jeroen van der Weide
Partner DesignThinkers Academy Amsterdam
Partner & Senior Facilitator en faciliteert teams in creatieve processen en brainstormsessies. Hij heeft een MA in Nederlands Theater, Film & Communicatie.
Daphne Lamberts
Service Development Lead DesignThinkers Academy Amsterdam
Daphne is Service Development Lead en optimaliseert onze Design Thinking programma’s, die zijn op een creatieve manier overbrengt naar onze klanten en deelnemers.
Marcello Risolo
Marcello is Designer & UX Researcher met een Italiaans/Zweeds achtergrond en richt zicht op het visualiseren van concepten, design en branding.
CERTIFICATE
Na succesvolle afronding van de 2-Modules Online Customer Journey Mapping Course, ontvangen deelnemers een DesignThinkers Academy-certificaat en kun je je prestatie om een echte Design Thinker te worden vieren. Alle tools zijn na de training beschikbaar voor persoonlijk gebruik.
We can also offer you a tailor-made coaching program designed around your specific team objectives to guide you through the DT process.